skolan stryper än!

hur många dagar e de kvar till 10 juni? sommarlovet e så grymmt avlägset just nu.... vart sjuk hela veckan fram till nu & ja har en hög med läxor tills i morron. jag orkar inte! men nu har jag nedräkning till 2 februari....! nu är det bara 13 dagar kvar!  det ja längtar efter är att gå till tandregleringen. & nej ja e inte knäpp å ja ska inte ta ut tandställningen...men varje gång ja går dit är det en gång färre tills min tur är kommen & den ska bort!!! så nu går jag & längtar & hoppas att jag ska få en bestämmd månad när jag ska ta ut metallskrotet ur käften! & kanske KANSKE får ja ett datum & kanske en tid. hoppas hoppas! men tills dess känns varje dag evighetslång & vill aldrig ta slut... skolan drar sakta men säkert livsgnistan ur oss stackars ungdomar. suck men nu borde jag få nåt vättigt gjort.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0